יעדי החלום של 2019? הנה unveiled הטובים ביותר להשקיע בהם

מי מעולם לא רצה לוותר על הכל ולהשאיר ל'חג נצחי '?
גם אם השנה החדשה כבר נחנכה, רבים להוטים לשינוי קיצוני. אם אתה רוצה לעבור למקום חדש להתחיל מאפס או פשוט לחפש פיסת גן עדן כדי להתרחק משגרה יומית, יש לנו 5 מקומות פנטסטי לך לגלות!

נתחיל עם הראשון, המדינה המנצח של הבינלאומי פרישה אינדקס 2019: פנמה. הפנינה המרכזית של אמריקה היא ערש של בירה דינמית, מטורפת, מלאה בחופים קסומים ובטמפרטורה נעימה לאורך כל השנה. זוהי הקרקע האידיאלית במיוחד עבור גמלאים כי, בזכות התוכנית המוקדש להם, מזמין כל שנה אנשים מבוגרים רבים לנוע וליהנות מגוון רחב של שירותים חינם ויעיל.

במקום השני אנו מוצאים קוסטה ריקה, מנהיג בתחום האקולוגי, אלא גם השנה היה מכובד במיוחד בענף הנדל"ן. מוגדרת "שוויץ של דרום אמריקה" "היום היא שומרת על יוקרה רבה בכל הענפים הכלכליים בזכות עלות נמוכה של החיים ואת הקלות למשקיעים לקנות רכוש משלו ולקבל מגורים במהירות. זה '' ג 'ונגל של דרום' 'נראה פחות פרוע וטכנולוגי יותר!

למרות שלעתים קרובות הנושא של עובדות לא נעימות במיוחד, במיוחד הנובעות מרמת הפשע במדינה זו, מקסיקו חווה תקופה של התרחבות מהירה. הערים החשובות ביותר במדינה זו הצליחו בשנים האחרונות להחיות את ענף התיירות הודות לפלאי המקום. גם במגזר הנדל"ן, בשל נוכחות של חברות רבות שבחרו יעד זה כדי להרחיב, השתלטו שוב. הביקוש לנכסים שהתפתח בשנים האחרונות הוא חזק מאוד, במיוחד ברמת המגורים.

אקוודור מדורגת במקום הרביעי, עם האקלים החם והנעים שלה כמו האוכלוסיה המקומית. אין צורך לדבר על היופי של הנוף, ללא השפעה טכנולוגית חזקה, אשר מבטיחים ייחודיות במקום. מבחינת הנדל"ן, בשלוש השנים האחרונות, חלה התחדשות של ממש. למרות עומס יתר של נכסים מניבים בשנת 2016, נראה כי אקוודור פגעה את ליבם של המשקיעים. אותה ירידה במחירי הנדל"ן הבטיחה זרם חזק של הון זר לתחום הנדל"ן.

לבסוף, אך לא פחות מכך, היא מדינה אירופית שאנחנו יכולים לקרוא '' caliente ''. ספרד ממוקמת בסוף הדירוג. עם ההיסטוריה והאדריכלות שלה המשקפים את התרבות הערבית, היא נותרה אחת המדינות האופנתיות ביותר ביבשת אירופה כולה. אי אפשר שלא לזכור את ולנסיה, העיר הנהדרת על החוף שמושכת אליה צעירים רבים המחפשים כיף ומבוגרים המשתוקקים לשלום ולהירגע.

לאחר שנתת לך את המידע הזה, הבחירה החשובה ביותר תלוי בך. מה תהיה המדינה הנכונה לגלות בשנת 2019?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB